Gamze255 benimde ilk doğum oldu 2 ocak. Aşırı korkulu ve heyecanlıydım. İğneden korkmadım açıkçası çünkü herkes yazmış hiç acımıyor damaryolu açarken daha çok acıyor diye gerçektende öyle. benimki ilk denemede olmadı ikinciyi yaptı,asla bişey hissetmedim bacakta elektrik çarpması felan filanda olmadı direk hissizleştim yatırdılar. İlk kalkışa gelince gerçekten zor ama ben kalkabildiysem herkes kalkar diye düşünüyorum,ilk yürüyünce devamı çok kolay geliyor asla pes etme