Mltmbrz Kader6331 Rabbim sağlıkla büyümesini nasip etsin inşallah 🥰 bizde Çarşamba öğlen doğduk 40+6 da ☺️
Damlaaaa60 Sarisinbiiiranneeee 40+4 totem yapıyoruz napalm 😅😅 gelsin diye yapmadığım şey kalmamış bir post mu açmıycam😅
Livaninannesi Falimdacikmadin normal istiyorum çokta kilo alsın istemiyorum açıkçası 3 kilo demişti Enson
Falimdacikmadin Livaninannesi evet bende normal istiyorum. Doktorum da normal doğum yanlısı. Çokça kasılmam oluyor ancak bakalım yarın kontrol var nst de durum nasıl