zeynepp1 Kızlar 2 gebelikde tetenoz vurulma şartı var mı internette son 10 yılı geçmeden vurduysanız brdha vurmaya gerek yok diyor ben çok kötü oluyorum tetenozda kızımda yerden kalkamıyordum üç gün yarında vurulmam lazım ???
Terspektif zeynepp1 sadece ilk gebelikte 2 doz vurulduysanız 1 doz daha vurulmanız gerekiyor. Doğumdan sonra devam edip 5 doza tamamladıysanız 2. Gebelikte aşı olmanıza gerek yok
alparslanin_annesi zeynepp1 sağlık ocağına git nasıl bir düzen izlendiyse ona göre hareket edilir bebek için önemli ihmale gelmez
Nazlimom zeynepp1 ben 2 doz oldum hemşire doğumdan sonra diğer dozlarınıda olursan 10 sene koruyor 2. Gebeliğinde olmana gerek kalmaz demişti doğumdan sonrada diğer dozlarını olacağım
zeynepp1 Terspektif hayır toplamda 4 veya 3 doz vuruldum ne zaman dedilerse gittim zaten sağlık ocagna
zeynepp1 alparslanin_annesi ben çok kötü oluyorum üç gün yerden kalkamıyorum 2 yaşında bir kızım var korkum onunla nasıl ilgilenecegim çnkü okadar kötü oluyorum ki asla yerden kalkamıyorum
Seda5892 Nazlimom en mantıklısı bende oğlumdan sonra devam ettirdim 1 dozum kalmıştı şuan hamileyim 1 doz olacağım martta bitecek inşallah
Minoo01 zeynepp1 ben oldum. 1 doz olmak gerekiyor dedi hemşire. Doğumdan sonra gel tek dozu da olalım daha gebeyken olmana gerek yok dedi. 22 aylık oğlum yani 2 gebelik ile toplamda 3 doz oldum.
Lk34_ zeynepp1 benim ilk kızım 9 yaşında 23 haftalık hamileyim ama geçen hafta vurdular hatta 27 ocakta ikinciyi vurcaklar canım 5 yilda bir diye etkisini kaybediyor dye duymuştum ben yaklaşık 4 yıl kadar önce elime çivi batmıştı o zaman vurulmuş dedi ebe geçmiş zaten dedi
zeynepp1 Lk34_ ben ilk gebeligimde 3 doz vuruldum ve kızım iki yaşında 5 yıl olmadı ama vurulmam gerektigini söyledi hemşireler
Meryemce92 zeynepp1 Benim ikinci gebeliğim vurundum cnm. İlkinde kolumu hareket ettiremedim ama ikinciyi hissetmedim bile.
askanne10 Somerkadir4 Aselinkooo ilk bebeğim 2020 de doğdu iki doz oldum şimdi çok şükür yine bebek bekliyorum kaçıncı hafta olmam lazım acaba bilginiz var mı şimdi ülkemde değilin o açıdan sağlık Ocağı ile görüşemedik
Terspektif zeynepp1 o zaman belki vurmayadabilirler ben doğumdan sonra olmadığım için bir doz daha vurdular 2.de
Melike0657 zeynepp1 ben ilk kızmda 4 yıl önce 2 doz vuruldum hamileyken bu hamilrliğimde vurulmadım aile hekimim öncekinde 2 dozsa korur dedi 5 yıla kadar. Hemşiresi vurulmamı önerdi ama aile hekşmi öyle deyince vurulmadım
alparslanin_annesi zeynepp1 aaa haklisin canm ama şunu da unutmaki karnındaki bebeğinin de sağlıklı olması ölüm yaşamaması için bu iğne yani öyle abzürt değil karşındakini de düşünmen lazım
Ceycey54 zeynepp1 sağlık ocağınıza danışın bence. Gebelik kaydınız varsa onlar ararlar diye düşünüyorum
Minoo01 zeynepp1 yanlış değilsem 4 yada 5 doza tamamlayınca daha olmuyorsun demişti hemşire bana. Doğumdan sonra olcam bende diğerini.
hunilimom zeynepp1 eger 2 doz vurulduysanız 1 doz vuruluyorsunuz bunda hatırlatma olarak bende iki gün önce gittim sağlık ocağına öyle söylediler
zeynepp1 hunilimom üç doz vuruldum ilk çocuguma hamileyken 2 doz vuruldum doğumdan sonra 1 doz daha vuruldum