ogrencianne35 Cocolingo evet sezeryan doğum yaptım ben çok memnun kaldım hem doktorumuzdan hemde hastaneden ebemiz hemşireler diğer personeller hepsi çok ilgiliydi 🙏 Elifnur13
Tomrishatun EKARATAS canim ben çok doktora gittim bursada suan profesör dr osman develioglunu tavsiye ederim sanirim ücreti 750 tl
Elif1667 Ikincibebe katlı payı ödeniyor. En son 60 küsür ödemiştim. Sonrası kontrol olarak geçtiği için ödeme yapmadım yılbaşından sonra. Max 80 falan olmuştur diye düşünüyorum
Elif1667 Ikincibebe 10 gün içinde tekrar giderseniz o konrtol olarak geçiyor ve ödeme yapmıyorsunuz. Doğum için henüz konuşmadım ama işyerinde doğum yapan arkadaşlarım 1500 gibi bi tutar ödedi.
Ikincibebe Elif1667 teşekkür ederim ilginiz için ziraat bankası ile anlaşması var hastanenin belki prosedür buna göre de şekilleniyordur.
Elif1667 Birde sigortaya göre değişiklik gösterebiliyor tutar. Tamamlayıcı yada genel olması da etken sigortanın. Yada hastanenin sgk ile anlaşması da etkili olabiliyor
Elifnur13 ogrencianne35 ben de orda düşünüyorum inşallah biraz bilgi verebilir misiniz? Normal mi sezeryan miydi ebelerin muamelesi nasildi mahremiyete dikkat ediliyomuydu?
Elif1667 Olabilir Ikincibebe ne demek rica ederim :) müşteri hizmetlerini de arayıp bilgi alabilirsiniz daha sağlıklı olur. Ama doktorumu şiddetle tavsiye ederim:)
Cocolingo ogrencianne35 bende orda yapıcam, kaç güne toparladınız acaba ameliyattan sonra? Birde sondayı uyuşukkenmi taktılar ?
ogrencianne35 Cocolingo sonda odada takıldı ama hiç hissetmedim ben ameliyathanede takılan arkadaşlarım da var orada doğum yapan uyusukken yani rica edersiniz ebenize yardımcı olurlar 😘 ben 3.gün tamamen toparlanmistim annem yanımdaydı ama kızımla ben ilgilendim besigine kendim bıraktım kendim aldim hep zaten kızım 17 günlüktü annem gitti yalnız kaldık kendim yıkadım kimse yoktu yanimda rahat bir surecti yani hiç korkmayın
Demirssmomm EKARATAS ben neriman çelike gidiyorum, kendi muayenehanesi var, doğumu istediğiniz yerde yaptırıyor. Ortalama 250-300 lira gibi bişey ücreti. Doğumuda medicanada yapmayı düşünüyorum ortalama 5000 gibi bişeye denk gelecek.
Cigdemmylmzz EKARATAS ben esentepe hastanesi onur özdenoğluna gidiyorum çok memnunum muayene ücreti 265 tl