iki_tospik_annesii Seymaben Yok anam yok ne doğurması 😂😂 kimse dua etmiyor ki bu bacınaaa 🥺🥺😅😅 Yarın konturölüm war çantamı alıp gitsem ne olucak ki 🤣🤣 doktora derim beni doğuma çağırtmıştınız geldim 😅😅😅😅 sen benden önce dogurqcan bu gidişle 😅😅😅
Seymaben iki_tospik_annesii 😅😅ben etcem askom sana zaten uyuyamiyorum geceleri beleş sevap bos oturmayayim bari😅😅2 gune hallederiz su dogum isini😘
iki_tospik_annesii Seymaben Ayyy hadi inşallah bacımmm 😍😍 rabbim dualarını kabul etsin inşallah 🙏♥️ Sbaah konturolüm var bakalım doktor ne diyicek 😂😂
Seymaben iki_tospik_annesii hadi bakalim hayirlisi olsun 🙊azcik abart nazlan ölüyorüm dogurtun beni falan de belki hemen dogurturlar😅😅🥰
iki_tospik_annesii Seymaben Kayanam az önce diyor ki bu ayın sonunu bulur senin doğum 😂😂😂 dedim anne sus ne bu ayın sonu kalpten götürme beni 🤣🤣 Az önce 3 saat sıcak suda oturdum gelsin diye ama tık yok 😅😅
poyrazinannesi3547 Seymaben Şafak 1 😬spinal sezaryen olcam ilk defa çok heyecanlym inşallah güzel geçer hepimiz sağlıkla kavuşalım bebişlerimize