Lulikli altnbebek benimde vardı 4 ya da 5 cm tam hatırlamıyorum doktorum zamanla küçülüyor yok oluyor demişti. Devlet hastahanesine gitmiştim 20. Haftada o bebeği besler yok olmuş demişti. Yani zamanla yok oluyor. Arkadaşımın da benimki kadardı onun da yok oldu. Ama sizinki 10 cm başka bi doktora daha görünün bence gerekirse girersiniz.
annesinin_beybisi altnbebek cok gecmia olsun canım bana da doktorlar ne kisti oldugnu tam olarak soylemediler basit yumurtalik kisti diyorlar sadece
gzm6 altnbebek 12 de falan vardı hala doktorumu değiştirdim sonra hiç sormak gelmedi aklıma 20 Li haftalarda sordum kaybolmuş demişti doktorum
Mimik Benim yumurtaligimda 2 kistim vardi… Kac cm. Olduklarini unuttum… Ve hatta gebeligimle ahmimde de 3 miyom goruldu… Ve su an 34.6 ile, bunlardan bagimsiz, su azligi sebeyle riskli gebeyim… Bunlarin hicbiri risk olusturmadi endise etme🥰
Hilal6161 altnbebek bende hamile kaldığımı öğrendiğimde doktora gidince kistim olduğunu öğrendim benimki de 6 7 cmdi bende emara girdim. Bir kaç doktordan daha görüş al bence önemli bir durumda olabilir basit bir şey de olabilir çok geçmiş olsun
Hilal6161 altnbebek emardan bir şey anlayamadılar Malesef 7 haftalık falandı emara girdiğimizde. Ameliyat olmuştum
Hilal6161 altnbebek yok canım çok şükür ne ameliyatın ne emarın bebeğe hiç bir zararı olmadı. Bende çok korkmuştum çekim sırasında sürekli dua ediyordum çok şükür bir şey olmadı