altnbebek 7 haftalık gebeyim Yumurtalığımda kistim var 10 cm büyüklüğünde aynı durumu yaşayan varmı naptınız sonra
gzm6 altnbebek benimde vardı iki tane 7 cm falan kendiliğinden kayboldu ilerki dönemlerde başlarda bende dert etmiştim ama sonra umursamadım zaten iyi huylu olduğu için kendiliğinden kayboldu ilerleyen zamanlarda
altnbebek Edanur_Dilek benim 10 cm korkutan o emaraa girmem gerekiyor ama korkuyorum etkisi olur diye
Masal-07 Ayni durumdn bende muzdaripim doktor beni çok korkuttu çok ağladım başka doktora gittim o olabilir sıkma canını gebelikte olup kendinden gecebiliyor dedi 4cm benimde
altnbebek Masal-07 korkmayın çok 4 cm gecebilir inşallah benimde 10 cm emara girmemi söyledi doktor ama ben korkuyorum bebeğime zarar verir diye
altnbebek morsumbul ayy inşallah benimkidr kaybolur bende 7 haftalığım ve 10 cm kistim dua edin bana lütfen
altnbebek annesinin_beybisi kistim 10 cm büyüklüğünde yumurtalığımda ve ne kisti oldugunu çözemiyorlar onun için girip tanısını koyucaklar ameliyat gereklimi gereksizmi ona bakıcaklar
annesinin_beybisi altnbebek cok gecmia olsun canım bana da doktorlar ne kisti oldugnu tam olarak soylemediler basit yumurtalik kisti diyorlar sadece
Canimcanim_ask Birsey olmaz canım benim de var 8 cm kist geçmesi için hamile kaldım doktorum sayesinde dedi hamile kalırsan kurtulursun dedi
gzm6 altnbebek evet keseyi görmeye gittiğimde öğrendim bende şaşırdım çünkü ağrım falan olmuyodu adetlerim düzenliydi hep sende dert etme çoğu kişide olabiliyormuş zaten sonra kayboluyormuş kendiliğinden