Merhaba ben de 26. Haftadayim oglum pozitif çıktı ve benimle yatiyor surekli yanindayim bana da gecti tabiki oksuruyorum surekli bi bogaz burun arasi akinti gibi bir şey var.. çok endişeliyim bir yandan ogluma bakmak ilgilenmek zorundayim bir yandan kendime.. Rabbim hepimize şifalar versin.. pozitif düşünmeye çalışıyorum inşallah bu da geçecek..