Adakahraman mervekalayci32 icinizi ferah tutun kendinize dikkat edip morali yuksek tutun. Arkadasimda son haftasinda covid oldu karantina sirasinda doguma girdi simdi oğlu neredeyse 1 yaşında bile 🥰
Leonali mervekalayci32 bende covidimmm 24+4 teyim bende. Çok korktum başlarda ama beslenmene dikkat et. Allah’ın izniyle hiç bişey olmaz
Zumrutkb mervekalayci32 kan sulandırıcı önemli. Ben de pozitif im 33+6. Gayet hafif geçiyor ama parol c vit ve enox kullandım
Nurhan88 mervekalayci32 çok geçmiş olsun az önce başka bir post daha gördüm ona da yazdım ben doğuma 2 gün kala öğrendim covid olduğumu ve kötü tarafı pandemi hastanesinde tek başıma doğum yaptım iyi tarafı bebeğim negatif doğdu ve çok sağlıklıydı anne karnında ki bebeği etkilemiyor çok şükür şuan kızım 1 yaşında ayağımda sallıyorum 14+3 hamileyim aynı zamanda bol bol sıvı tüket evi sürekli havalandır vitaminli şeyler tüket meyve vs. İnşallah en hafif şekilde atlatırsın bebeğini sağlıkla kucağına alırsın 🙏🏻
mervebsrnn Kızlar bende 39. Haftadaym 5 gün sonra sezeryan günüm var kaynanamlar bugun pozitif çıkmış dün akşam bizdelerdi şimdi test yapsam direk bebeğimi alırlarmı bende şuan bi belirti yok iyi hissediyorum kendimi ama psikolojik olarak insan bi endişe ediyor
Susam12 Bende 14 haftalığım testim pozitif gecedendir çok kötüyüm. Şiddetli baş ağrım ve eklem ağrılarım var
Minimey09 mervekalayci32 bol meyve pekmez bal limon gibi sağlıklı seni güçlü tutacak gıdalar tüketmeye çalış canım panik de yapma pozitif olmayw çalış insan panik yaptıkça fenalaşıyor çünkü aşın varmıydı
zeynepalmila Bende grip miyim covid miyim anlamadım ama baya ağır geçiriyorum hastaneler çok kalabalık diye gitmekte istemiyorum 27. Haftamdayım bebişin hareketleri de azaldı çok korkutuyor Allah düşmanımın bile başına vermesin bu hastalığı çok zor
Payan mervekalayci32 ben de covidim 28 haftalığım 3.doz aşım 1 ay gecikmişti,haşlama fln yiyin,limon,zencefil,ballı süt,pekmez.kısacası sağlıklı ve vitaminli beslenin ve korkmayın inş atlatıcaz
Gmzeucr mervekalayci32 ateş için parol kullanın diyolar ama sürekli geçmeyen bi ateşiniz varsa kesinlikle hastaneye gidin çünkü geneliktr atrş önemli inşallah çabucak atlatırsınız ve bişi olmz pozitif olun en önemli şey morel
Payan mervekalayci32 parol içtiğiniz halde geçmiyorsa doktora gidin,ben bugün geçemeyen öksürükten dolayı göğüs hastalıklarına gittim kandan enfeksiyon var mı diye baktı ve astım hastalarına verilen ağızdan nefes almalı bir ilaç verdi.aksatmayın doktora gidin hem içiniz rahat etmiş olur
mervekalayci32 Payan parol iciyorum atesim dusuyor sonra etkisi geçince tekrar cikiyor atesim cokta parol kullanmak istemiyorum gunde 4 defa icmeye basladim neredeyse 😔
Zeynepmum mervekalayci32 benim de oyleydi acile gittim durumumu anlattım parolu serum olarak verdiler ve kendime öyle geldim . Siz de acile gidin yardımcı olurlar ateş çok tehlikeli çünkü
Nur0624 mervekalayci32 merhaba doğum yaptınız mı. Bende 39 haftaya giriyorum yarın ve bugün covid testim pozitif çıktı. Şiddetli öksürüğüm var. Ve açıkçası biraz korkuyorum öksürük geçmeden bebek gelirse. Öneriniz var mı
Moms14 Nur0624 40. Haftayım bende yeni oldum 2 gün sonra doğumum vardı fakat böyle olunca ertelenecek gibi siz ne yaptınız ? Geçmiş olsun umarım toparlamışsınızdır