Yarenbostan Herkese merhaba iyi geceler diliyorum🧚🏻♀️ 5 aydır evliyim hiç korunmadık eşimde bende adetim de hep düzenli bir şekilde oluyorum ama hiç tutmuyor anlamadım bi problem olabilir mi ?
Sumeyye12012 Yarenbostan öncelikle günaydınnn 😍 bende 5 aylık evliyim hiç korunmadık olmadı yani doktora gittim sorunun olmadığını söyledi bi klomen diye ilaç var onu kullandım bakalım bat 19 beklemedeyim ama çokta umutlanmak istemiyorum sonra üzülüyorum
Asli0611 Ozgamzeoz gecen ay boş gebelikten kürtaj oldum çok istiyorduk 3. Ayın sonunda olmuştu ama kısmet olmadı malesef. Kürtaj olalı 1 ay oldu hala regli olmadım olana kadar bende önemsemeyeceğim dedim ama ya regli olmadan tekrar bi gebelik olur mu diye de kafamda tilkiler dönmüyor değil
Semadml Asli0611 2 ay korunma mı öneriliyor normalde ?regl olmadan hamile kalan çok duydum bir zararı yok mu acaba hamile kalırsanız burada paylaşır mısınız :)
Sinem-Akman Nasip bakalım bende adet tarihimi bekliyorum büyük heyecanla ama olmazsa bu ayda denemeye devam 😊
Fidan97 Bende artık akışına bıraktım o kadar çok herşeyi denedim Ki umudumu kaybettim artık bugünde regl oldum aslında biraz olsun umudum vardı artık üzerinde durmucam 😔
Esra255 Ozgamzeoz Ben de bu ay Mfk yöntemi deniyorum. 3 aydır deniyoruz normal olmuyor. Mfk yöntemine bu ay başladım bakalım. Hepimiz hayırlı güzel haberler alalım inşallah 😊
Esra255 Ozgamzeoz Bir doktor var. Doğal yolla gebe kalabilmek için yöntemleri var. Onları uyguluyoruz. İnstgram da var drmfk bakabilirsin istersen.