minikkoalaam Gulerdemr01 ben de trendyolda favorilere eklerken eczaneden de fiyatlarina bi bakayim diye dusunuyodum 🤣💖🌸
Gulerdemr01 minikkoalaam Bime gelmişti 49 TLydi 1 ay once aynsı trendyoldan 119 tlydı smdı fiyatlar ucmus. Dd
minikkoalaam Gulerdemr01 evet ya her seyin fiyati en az 2 katina cikti zaten. daha onceden almadigima pisman oldum 😪
minikkoalaam babytime diye bi markanin firca ve taragi var ucunda da cingirak var acaba o nasildir 🤔 goruntu olarak guzel bi seye benziyo hello kityli falan 😻
Hzlkaya minikkoalaam o tırnak makası asla düzgün kesmiyor en güzel wee baby minnacık olanı çok güzel kesiyor
minikkoalaam Hzlkaya Gizgizgiz SayeMom tesekkur ederim gercekten benim icin cok faydali oldu 🙏🏻 biraz daha arastirip bu soylediklerinize bakip alirim insallah 💖🥰
Gizgizgiz minikkoalaam zaten evde iki ateş ölçer olması lazım benim kulaktan ölçen vardı bunuda emin olmak için aldım
SayeMom minikkoalaam bebedorun tarak fırca setini aldım, ayrıyetten tırnak makasını aldım ates ölçer ebebekten wee baby aldım temassız, wee baby burun pompası aldım bu sekildeydi
fatma_sahin minikkoalaam https://imgyukle.com/i/oTH90t ben bunu almıştım canım 110 TL ye fiyatı yükselmiş ama şuan herşey pahali zaten öle taraginda falan herhangi bir kokuda yok
fatma_sahin minikkoalaam Bi bak istersen belki daha uygunada bulursun evet çok tatlı ve kaliteli Yani öle kötüde degil
minikkoalaam fatma_sahin baktim diger sitelerde de 150 tl. aslinda icinde cok parca var begendim. belki siparis veririm 🥰