Tubagultkn Merhaba kızlar bugün 12+5 ti kontrolümüz vardı çok şükür her şey yolunda ikili testi de yaptırdık o da normal çıktı çok şükür sizde durumlar ne
_Lavinya Tubagultkn Ben yeni girdim sayılır 12 ye 😅 Çok şükür bulantılarım yok denecek kadar azaldı. Yemeğimi işimi yapmaya da başladım şükür 😅 ev hanimligi loading. Bebeğimin kalbini de bugün ilk kez dinledim ikili test de haftaya çıkacak. Herşey yolunda elhamdulillah🥰💐
Yanne Tubagultkn merhaba canım bende bugün kan verdim ultrasonda sıkıntı yok çok şükür kan sonucunu bekliyoruz. Cinsiyet tahmininde bulundu doktor 🥰 senin bellimi cinsiyeti sağlıkla gelsinler inşallah
Ezgicck Tubagultkn merhaba canım bende bugün 13 oldum ikili testi geçen hafta vermiştim yarın sonuç çıkacak merakla onu bekliyorum ultrasonda herşey normal çıktı bebiş çok hareketliydi bakalım hayırlısı
Tubagultkn _Lavinya masallahhhh çok sevindim hepimiz hayirla sağlıkla kucağımiza alalım inşallah cinsiyetine bişey dedi mi doktorunuz
_Lavinya Tubagultkn Valla hiç bişey demedi cinsiyetle alakalı ☺️ Tek tek herşeyini gösterdi ama 😏 herkes bana erkek diyordu ama ultrasona bakınca kız gibi geldi nedense o an☺️ elleri hep havada ne yapiyorsaydi hahaha ultrason fotoğrafında bile öyle 😅
Tubagultkn Belli ama diğer hafta daha net olur o zaman soylerim dedi ama bakalım çok heyecanlı sizinkide hayırla sağlıkla gelsin inşallah
Tubagultkn _Lavinya Diger gitmenizde bakar o zaman cinsiyetine bizimki çok netmis ama diğer haftayı bekle dedi
Ezgicck bilgegk bende acıma yokta mide yanması başladı ya hiç bulantım falan olmamıştı şimdi yanma mahvetti beni