Benimde yaklaşık 1 haftadır tansiyon sıkıntım var. Kan beynime sıçrıyor sanki gözümde yıldızlar çakıyor arada. Sağlık ocağına gittim bugün orada da yüksek çıktı. Aile hekimi doktoruma gitmemi söyledi. Ben de apar topar acile gittim. Orada 2 defa ölçtüler normal çıktı. Kanda da ciddi bir şey çıkmadı idrarda enfeksiyon vardı ama o da sanırım tansiyonla çok alakalı değil. 🤷🏻♀️Sabah akşam kontrol et kağıda yaz dedi. Öyle yapacağım bakalım