16.haftamdan beri tansiyonum 12.8-13.8-14-8 di doktorum tansiyon aleti almamı önerdi ve sürekli takipte olmamı bende öyle yaptım sürekli takipteyim şuan 23 haftalık olduk tuzdan uzak durmamı hamur ve kızartmadan da uzak durmamı tembihledi 14.9 olduğunda acilde ol demişti şu ana kadar 12-13 seyrediyor tansiyonum ilaç falan vermedi.14 ve üzeri riskli sanırım ben bu süreçte bol su tüketiyorum ve limon.Çay içtiğim zaman limonlu çok çok açık çay içerim salatalarım bol limonlu tüketiyorum sizde doktorunuzla takipte olun lütfen geçmiş olsun 🙏