ikramomm Kesinlikle ya bu dediğinizi en son ki gidişimde yaşadım, ben henüz üzerimi toparlamadan bir baktım odaya başkası gelmiş onunla ilgilenmeye başlamış belki benim daha soracak şeylerim var bir hastasıyla tamamen ilgilenip göndermeden odaya başkasının gelmesi onunla ilgilenmesi çok saçma ve ayıp bir şey. Gerçekten imkan olsa her insan özele gidip bizzat tertemiz ilgi bekler ama işte