Kızlar merhaba. Umarım herkes iyidir… Ben 38.haftaya girdim bugün. Dışarıya çıkma konusunda ne yaptığınızı ve düşüncelerinizi merak ediyorum. Ben çok kısıtlamak istemiyorum kendimi evde sürekli olunca daha çok zaman geçmiyor gibi hissediyorum. Ama bazen korkuyorum da kötü mü yapıyorum acaba diye. Sizler ne yapıyorsunuz bu konuda, dışarı çıkıyor musunuz bu son zamanlarda yoksa evde istirahat ve doğumu bekleme şeklinde mi geçiyor zaman?