7 ay çekilmez bı stres canım. Baştan tepkini koy konuş bence. Rutin kontrollern için izin vermek zorundalar. Hangi gün istersen o zaman gidersin seni haftasonu gitmeye de zorlayamazlar. İllaki ctesi gitmeni istiyorsa tüm masraflarını da karşılasınlar o zaman. Özel doktorun doğum ücreti bile daha fazla. Yeri gelecek ayda 2 defa gitmen gerekecek. Bunun sağlık ocağı , detaylı ultrasonu, bilmemne testleri falan var. Her seferinde bu şekilde tavırla karşılaşmak istemiyosan baştan konuşabilirsin patron sorun etmiyorsa. Müdürler de kraldan çok kralcı. Patron sormuyo o kim oluyomuş da izninden kesiyomuş.pesss