N1i2s3a4- Ocakbebegi pilates gebeliğimin 24. Haftasından itibaren düzenli olarak yapıyorum. Yürüyüş her gün elimden geldiğince 1 saat kadar yapıyorum. Doktorum derin squat yapmamı önerdi. Şimdi ona başladım. Ahududu yaprağı çayı tüketiyorum. Meme masajı yapıyorum 😁 ama yok yok yok
Ocakbebegi Denzzruvi bana da squat yap dedi perine masajı, ahududu yaprağı çayı ve hurma falan da deneyeceğimm
Ocakbebegi N1i2s3a4- hadi yaaa :(( bir de perine masajını deneyin. Bayadır da yapıyormuşsunuz. Ben yeni başlayacağım yapmaya hemen doğar mı diye korkuyordum ama öyle kolay olmuyor sanırım:))
Merveacisu06 yigitegenin_annesi1 tamam bugün 2 defa daha yapayım önce bi duşa gireyim onun üzerine 2 defa da o hareketleri yapayım
2525_zyno N1i2s3a4- valla cnm 39+4 bugün doktorun demesiyle erkn bekliyom dedi bakalım Ama normlde 9 ila 10 unda Diyorum erken gelmezse eger dedi ama gelen yok valla bend bekliyom işte senin Cinsyt ne bebişin benim Kız
N1i2s3a4- Ocakbebegi bence ne denersek deneyelim bu bebişler kendileri ne zaman hazır olursa o zaman geliyor. Biz de denediğimiz yöntemler üzerine doğum denk gelince diyoruz ki demek ki işe yaradı 🙈
2525_zyno N1i2s3a4- hakkımzda Hayrls Olsun İşaallh diyelim doktorum 40 a girnce Gel görün dedi bakalım
Gizemgulhan Bende bugün 12 den sonra 40+1 oluyorum. Hala tık yok. Her gün stresten başıma ağrılar giriyor artık
2melekannesi_ yigitegenin_annesi1 yapıyorum yapmaz mıyım hepsini yapıyorum ama yok gelesi yok ufaklığın😂
Dilanalp En tuhafıda benim 40+5 sanarken neden gelmiyor derken doktorumun gecen gün hayır senin geç döllenmen var ilk haftalardada cocuk geriydi ona göre gidicez diyip hopp 38+6 olduğumu öğrenmem şoku