N1i2s3a4- Tam 40 haftalığız. Artık iyice sabırsızlanmaya başladım. Uzadıkça insan strese giriyor. 😞 Sizde durumlar nedir? Kaçıncı haftada bekliyorsunuz bakalım biraz sohbet edelim 💬
yigitegenin_annesi1 N1i2s3a4- Tugbaysma Elifinannesi_ 2melekannesi_ Kkbbra Bende 38 +6 haftalıkken isyan ettm neden neden doğruramıyrıun diye hiçbir belirti yoktu 39+3 ken ACTİVATİNG LABOR egzersizini denedim 39+5 doğurdum 😃 😂2 gün geçmedi ben herşeyi ona bağiliyorum deneyin inşlah faydasunu görürüsünüz biraz zorlayıcı ben harkeetleri yaparken yere yapişiyordum😂 youtube var videosu ilk çıkan
iremcannn1907 N1i2s3a4- 40ı doldurduğum gün hiç doğamayacak diyordum belirtim de yoktu akşamına sancıyla hastaneye gidip 40+1de doğurdum 😂
Merveacisu06 Elifinannesi_ 12 den sonra tam 40 hafta sadece bel ağrım kasık ağrım var ve bunlar beni hastaneye götürmez biliyorum ne yapmam lazım
N1i2s3a4- Elifinannesi_ oofff evet her sabah heyecanla uyanıp bakıyorum 😁 belki bir nişan belirtisi görürüm diye.. ama nafile
Kkbbra 37 haftaya girdim bende doktorumla konuşacağım yarın 40 dan sonra gelmezse sezeryan ile alsın Daha ne kadar bekleyebilirim ki heyecandan yatamıyorum
Merveacisu06 yigitegenin_annesi1 yaptım onu da yaptım ama 1 kere yaptım daha bekliyorum bu gece tekrar denesem mi
2melekannesi_ yigitegenin_annesi1 yapıyorum yapmaz mıyım hepsini yapıyorum ama yok gelesi yok ufaklığın😂
Denzzruvi 38+6yım doktorum korumasız ilişkiye girmemi önerdi hem kanalları açıyormuş hemde normal doğum kolaylaşıyormuş çevremde 2 gün üst üste yapıp 3.gün doğuma giden duydum deneyin bence🤭
Ocakbebegi Denzzruvi bana da squat yap dedi perine masajı, ahududu yaprağı çayı ve hurma falan da deneyeceğimm