2erkek_annesi Mavilio2 Hissetmedim hiç öyle şeyler bebek aynı hareket ediyodu normal günde nasıl ederse
Liyuzamom 2erkek_annesi hayırlı olsun canım benim ❤️ bel ağrın nasıldı yani kasıklarına mı vuruyordu. Hiç bilmiyorum ya ilk gebelik olunca nasıl oluyor
2erkek_annesi Liyuzamom son dakka eğer normal olucaksa doğumun kasıklarınla rahmine vuruyo sancı ama ilk belinin aşağısından yavaş yavaş tüm belini kaplıyo
butterfly4 @2erkek_annesi geçmiş olsun, ben de ikinci Doğumu yapıcam ilki baya zor geçmişti, siz ikinci de ilkine nazaran daha mı kolay yaşadınız onu merak ettim
2erkek_annesi butterfly4 İkinci daha çabuk ve kolay oldu evet canım hemşireler de 2.kolay olur önceden yaptığın için rahmin alışık dedi.