Bimelek Edabilal2005 sütüm var geliyor çok olmasa da. Bebekde tutuyor zorlanıyor ama emiyor ama hiç küçülme olmadı aynı büyüklükte duruyor tavsiyelerin hepsini tek tek deniyeceğim
Bimelek Babies16 sordum ateş yapmıyorsa birşey olmaz dedi doğum yapalı 9 gün oldu ateş yaparmı bundan sonra bilmiyorum ama o yüzden endişeleniyorum