Bimelek Göğüslerimde ceviz büyüklüğünde süt birikti bebeğim ememiyor emmedikçe sertleşiyor ve ağrı yapıyor pompa denedim ama işe yaramıyor başına gelen vardı yardım edin lütfen 🙏
Ozlemimm Bimelek ılık kompres yap canim havluyu ısıt koy göğsüne sonra biraz elle Sag sonra sağma makinasına gec bide pompan el pompasiysa çekim gücü yetersiz kalabilir çok geçmiş olsun
Meow Duşa girin sıcak suyun altında yumuşak dişli bir tarakla göğüs ucuna doğru tarayın iyice kanallar açılsın sonra da hemen sağın
Meow Bimelek geçer mutlaka sıcak kompres yapıp uca doğru elinizle sağın masaj yapın çok düğümlenirse mastit olursunuz geçmezse en kötü yakın bir hastaneye gidip makinayla sağdırın
Edabilal2005 Bimelek sıcak su daha fazla sütü arttırır eğer tıkanma varsa daha büyük problem yaşarsınız 5gün hastahanede kaldım bu yüzden bana buz torbasıyla ve antibiyotikle tedavi ettiler sende soguk biseyler koy göğsüne bolca emzir geçer insallah
Bimelek Edabilal2005 evet aslında sıcak su sütü artıyor ama genelde öneriler bu yönde. Peki sonrasında sütünüz kesildi mi
Aydaozk Bimelek canım instagram da anneler ve bebekleri diye bir site var orda donmuş lahana yaprağı ile mastit tedavisini anlatıyor oraya bir bak istersen. Benim hep yer var kıpkırmızı oldu halsizlik ve ateş yaptı hemsire en iyi bebek boşaltır dedi bana.
HlyaZeytnlu @Bimelek buhar banyosu yap bir kaba sıcak su koy üzerine bir örtü ört ve elinle yavaş yavaş sağ açılır bir de sıcak su torbasını göğsüne koyup elinle masaj yapabilirsin iyi geliyor benimde öyleydi kanallar açıldıktan sonra bol bol emzir
Bimelek Aydaozk ateşim yok henüz ama başım ağrıyor uykusuzluktan mı süt problemi mi bilmiyorum ama inşalallah geçer benimde çok teşekkürler🙏
Bimelek Edabilal2005 sütüm var geliyor çok olmasa da. Bebekde tutuyor zorlanıyor ama emiyor ama hiç küçülme olmadı aynı büyüklükte duruyor tavsiyelerin hepsini tek tek deniyeceğim
Babies16 Bimelek gunde 2 kez dusa girin goguslerinize sicak su tutun.sicak havluylada kompres yapin gunde 4 5 kez.gecmezse ilerlemeden dr unza basvurun ve sık sık emzirin
Bimelek Babies16 sordum ateş yapmıyorsa birşey olmaz dedi doğum yapalı 9 gün oldu ateş yaparmı bundan sonra bilmiyorum ama o yüzden endişeleniyorum