Sakinem212 Elvinaise dünya doğuma gidiyorum sigortalı 100 muyane ücreti normal doğum bin TL sezaryen doktor belirliyor daha bu gün gtiim Ömer beye .
ilaydaelcinn_1 Sakinem212 kız demek doğruymuş ya 100 tl olmuş, geçen haftaya kadar da 70 TL veriyordum 🥺🤦
Sakinem212 ilaydaelcinn_1 bende en son 3 hafta önce gititm 70 verdim haziranda 50 vermiştim şimdide 100 doğum için geçen ay sordum 500 demişti normale şimdi 1 milyar diyor ben sezaryen olacam bakalım ne kadar isteyecek indirim yapmazsa orda olmam.