Busoss ilaydaelcinn_1 ya evet canım benim karnımda adet sancısı gibi ağrı var normal mi acaba sende de oldu mu
ilaydaelcinn_1 Busoss olmaz olur mu, oldu tabii 10uncu haftama kadar devam etti adet olcam sanıyodum öyle bir ağrıydı yani 🥰 doktora gittim bunun için, sıkıntı yok çok şükür dedi ama her ihtimale karşı progestan yazdı onu kullandım birkaç hafta, bıraktım sonra
ilaydaelcinn_1 Elvinaise Haklısın canm aynen sürekli buralardayım ben istediğiniz zaman özelden yazabilirsiniz, bende yazarım 🤍 Busoss
Glcnsdrm Ben genesise gidiyorum muayene ücreti 150 idi 175 oldu sigortalıyım tabi doktora göre değişiyor sezeryan olucam o da 2.500 dü şimdi 3000 olmuş