Benimde haziran başı gibi olabilir doğum 😊 bende bi çok şeyini aldım fikir olsun sizlere de
Hastane çıkışı yenidoğan 5 li set 3 adet
0-1 ay zıbın 6 adet
Yenidoğan çorap 6 adet
Battaniyeler ( pazen - müslin -triko ve kalın pamuk )
Ağız silme mendili 15 adet
Yenidoğan patiği 3 adet
5 li iç zıbın set yenidoğan 2 adet
Ekstra önlük ve eldiven -şapka -çorap
Hastane için yenidoğan almaya özen gösterdim yada 0-1 ay
Hastane sonrası içinde 0-3 ay zıbın 10 adet
0-3 ay tulum 5 adet ( eldiven-şapka -önlüklü )
0-3 ay alt üst takım 5 adet
0-3 ay pijama takımı 5 adet
Ekstra tekli üstler ve tekli patikli alt aldım
Örgü olarak da 0-1 ay 2 yelek 1 hırka bir tane de pamuklu hazır yelek aldım
Sonrasında da zıbın - tulum -çorap ve alt üst atımlar aldım bi kaç tane 3-6 6-9 ay için
Bunlar İhtiyacımız olan diğer şeyler de : burun aspiratörü - tarak - tırnak makası -biberon - emzik - beşik - puset - ana kucağı - küvet seti ve filesi - şampuan- bakım yağı - losyonu -pişik kremi- banyo süngeri - banyo termometresi - ateş ölçer - kulak temizleme çubuğu- nevresim takımı-yorgan -bence reflü yatağı -yastık - emzirme yastığı - emzirme önlüğü-bebek bakım çantası - bebek bezi - bebek alt açma örtüsü -havlu -yatak alezi - beşik kenar koruyucusu -çamaşır deterjanı vs aklıma gelenler bunlar :)