Ben de 34+4 oldum. 2 gün önce kontrole gittim nst girdim benim de sertti karnım sabah akşam magnezyum icmeme rağmen ultrasonla bakarken dokundu bebeğin ense kısmında kordon gördü dikkat et yat dinlen falan dedi dolanma yok ama arkada kordon dedi yatıyorum sadece WC ye kalkıyorum. Bir de erken doğum riskim vardı zaten moralim epey bozuldu. Siz de gidin görünün ben yarın tekrar gideceğim ne durumda bilmek istiyorum.