Cylnsfk benim de öyle çok sert. Hatta memlekete birkaç günlüğüne gitmiştim orda hep ayaklarım şişti. Doktoruma yazdım. O da hastaneye git nst çektir idrar tahlili yaptır rahim ağzı uzunluğuna baktır diye cevap verdi. Nst de sancım çıkmadı şükür. Cuma günü de kontrolüm var inşallah yine bir şey çıkmaz. Bende öyle aşırı sertlik olunca boğulacakmış gibi oluyorum karnımın içi geriliyor 🤦🏼♀️