Seydasu1 aynı şeyler bndede var 2gündür canım hatta bu sabh nişanım geldi gittim yine hastaneye sancı hissetmiyorum ama nstede sancı var açılmam 3cm olmuş eve gönderdi sancılarını bekle diye (herkezde farklı tabi ama bidaha olsa sancım canıma tak etmeden gitmem gelen giden alttan karıştırıyo)