Bende 37+5im dün gece tuvaletimi yapıp banyoya girdim 5 dakika sonra idarırımı yapıyormuş gibi birşey aktığını hissettim avucuma dolsun diye elimi koydum bembeyaz su gibi kokusuz bir sıvıydı bende suyum geldi diye düşünüp hastaneye gittim düzensiz sancılarımda vardı. Ebe suyun gelmemiş dedi ama yarın kesinlikle doktoruna görün dedi. Hala süpheliyim su değilse ne olabilir ki ebelerin bu konuda yanılma payı olabilir mi sizce