Naz24 Busoss sağlık ocağındaki doktor falan hep tanıyo kızımdan dolayı yarın yada diğer gün test yapayım çizgi daha net çıkarsa kana gideyim ☺️
AHafsa01 Kızlar ovulasyon testi yaptim ve hiç yumurtlama göremedim, adetim 5 gündür gecikiyor test yaptım negatif çıktı yinede hamile kalma şansım varmıdır ?
sadett Bugün bende bu testten yaptım . Silik de olsa bir çizgi vardı yani . Kan verdim negatif . Yarın bat . Kısmet her şey bakalim