ozlemkrts bildiğim kadarıyla öncesinde belirli bir süre kesintisiz priminiz yattıysa ki bu yanlış hatırlamıyorsam 300 gün kadar işten çıkarılsanız da alıyorsunuz zaten bu devlet tarafından verilen bir para işyerinden çıkmıyor ayrıca arkadaşların dediği gibi raporluyken sizi çıkaramazlar dava açtığınız an tazminat hakkınız doğar