Alice32 ay kuzu benim 3 gebelik kaybım var aşılamaya geçiyoruz artık rahimden ameliyat oldum yapışma olmadan hemen dedi doktorum başlıcaz rahim bende sorunlu cunki salıya randevu vardı bi ilaç alcakmisim 450 tlye o uygulncakmis sonra aşılama oluo sanırım