Alice32 Kızlarrr bugün ilk aşılamamı oldum. Sormak istediğiniz varsa cevaplayabilirim. İnsallah sonucum da güzel olur🥰
Betulmtn Alice32 inşallah 🤲🤲 benim de 8.gunum.beklemek çok zor günler geçmiyor. Sizde aşılama sonrası kanama veya lekelenme oldu mu?
Alice32 Moonlighttt adetin 2-3 gunu gidip igne kullanip yeteri kdar büyüyünce de catlatma ignesi yapiyolar. Esinden sperm alip en hizlilarini ve iyilerini siringayla aktariyolar ama hic agri sizi olmuyor
Kbr318 Mrb bende ilk defa aşılama olacam doktor rahim filmi çektirip getir başlayalım demişti benim ne zaman gitmem gerekiyor adetin kaçıncı günü gidilmesi lazım ve bu süreçte maliyeti ne kadar oldu
Alice32 Kbr318 adetin 2-3. Gunu gel demisti bana. İgneye basliyosun yeteri kadae buyuyunce de catlatma ignesi yapilip islem yapiliyor. İlaclar ve islemlerle beraber 4500u buldu bizimki ama rapor cikarmamistik
Busraydeger Kbr318 adet bitti Kbr318 adet gittikten sonra ki 1.gün veya 2.gün çekiliyor rahim filmi ben 800 TL ye çektirmiştim aşılama da 1500 civarı tutmuştu
Hayalim1234 Alice32 benim en fazla 800 tl tuttu aşılamam ilaçlarla birlikte araştırma hastanesinde profösör yaptı aşılamami bugün
Happy-melek1997 Alice32 peki aşılamaya başlamadan önce her hangi size esinize test falan yapılorlar mı bende memlekete gidicem 2 hafta sonra aşılama yaptırmak için yapmadan önce rahim filmi kan elden sperm testi vs. Gibi şeyler yaptılar mı acaba
Alice32 Betulmtn bende arastirmistim onu ama kanama olanlardan da tutanlar vardi birazda sans kismet artik heralde