Seydanuurr4 kese oluşması sizin dış gebelik, kimyasal gebelik ihtmallerinden kurtarıyor. Önce kese oluşuyor sonra yolk sac sonra bebek işte. 3 ay önceki geneliğimde yolk sac da olmasına rağmen bebek oluşmadı. Hepsi ihtmal. Artık bi çocuk gördüğümde çocuk deyip geçemiyorum. Her birimiz o kadar mucizevi bir olay ile yaratılıyoruz ki elhamdülillah. Kötü düşünmeden tam teslimeyetle yola devam ☺️