Ozlemyeni canim şuan 24+2 haftaligim 3 haftalık öğrendim 🙈.Ve böbrek taşı düşürdugumle gebe olduğumu aynı anda öğrendim hala çok büyük sıkıntılar yaşıyorum.Panik ataka hastasıyım sizin gibi eşime bu günler bitmez diyordum ve panik atagim tutup günlerce yatıyordum.Esim doktora gitmemede izin vermedi çünkü senelerce tedavi gördüm yine ilaç kullanmamı istemedi .Ne zamanki 10 haftayı devirdik ondan sonra zaman geçmeye başladıkça panik atagim attatmaya başladım.Merak etme 1 haftadan sonra zaman daha çabuk geçiyor.