Bende 5 haftalık hamileyim pazartesiden beri kahverengi akintim var progestani baştan beri kullanıyorum bugün kese ve yolk dedikleri var onu gördük ama doktor kahverengi akintinin olması iyi bisi değil düşük olabilir yat dedi sizdede olan var mı böyle haftaya bi daha gel dedi