5 haftalıkken doktora gitmiştim kese rahmin içinde değil, önündeydi. Progestan kullandım üç hafta. 8. Haftamdayım. Dün kontrole gittim Allah’a şükür çok iyi kese rahime girmiş.🙏🏻 Sabah aç karnına bulantılarım oluyordu. Bazen yediğimi çıkarıyorum, bazen her şeyi yiyebiliyorum , bir günüm bir günümü tutmuyor ama buna şükür.🥲 Bugün bulantı hapı kullanmaya başladım bugün olmadı😌