Sevcan27 hemde ne tecrübe😄 Kendi kendimin doktoru oldum artık. Önceden her kanamada koşardım doktora. Şimdi sakin sakin bekliyorum, bakıyorum ne durumda. Devam ediyor, artıyorsa gidiyorum kesiliyorsa kii genelde kesiliyor, yatıp dinleniyorum zaten bir şey kalmıyor 🤷🏻♀️ Sağlıkla doğsunlar da inşallah, bunlar unutulur zaten 🌝❣️