tugbaaltun44 31+5’im ve hala daha ara ara kanamalarım oluyor. Bakıldığında yapılan muayenelerde falan hiç bir sıkıntı yok. Bebeğim sağlıklı, plasenta ile ilgili sorunum yok, gelişimimiz oldukça iyi çok şükür 🙏🏼 Biraz bünye meselesi sanırım. Genelde dinlendim ben kanamam oldukça. Zaten uzun süren, aşırı kanamalar olmadı da oldu kesildi hemen. Sizinde böyledir belki de 🌝 Stres yapıp kendinizi üzmeyin, sağlıkla tamamlarsınız bu süreci inşallah ☺️☺️☺️