Gittim kızlar açılmam sancım çıkmadı bebek hareketleride normal gözüktü bi sıkıntımız yok şükür 2li tarama testini istedi haftası dogru olup olmadogına bakmak için yanımda olmadıgı için yatış yapmadılar ve bi sıkıntıda gözükmedgi için gönderdiler pazarteye kadar beklicem pazartesi sonucumla gitcem İnşAllah pazartesiye kadar açılmam ve sancım kendiliginden gelir 🤲🏻