Hanımlar yarın 41 haftalık olcam bulundugum ilçe sancısız yatış yapmıyo büyük hastaneye gönderiyo bende şehir hastanesini düşünüyorum gidip memnun kalan var mı suni verecekler büyük ihtimalle tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim birazda korku var tabi 😊😊