Deletedmom_7156 ben tavşanlı tulum yaptırdım 90 lira ona 15 lira kargo dedim. 1 haftada geldi gayet güzel. Baskı değil dikiş aynı zamanda. Bu arada kargolar aşırı pahalılandı. Az önce annem bi kazak 1 kg kadar da tarhana verdi yurtiçi kargoya 64 lira vermiş üzüldüm istediğim için.