Kızlar 6+0 haftalık hamileyim hamileliğimin başından bu yana kasık ağrım vardı özellikle sol kasığım ağrırdı batma olurdu ama bu gün bişey yok mide bulantım ve göğüs hassasiyetim devam ediyor ama kasık ağrısının bir anda kesilmesi kötü bir durummu yaşayan varmı gerçekten ağrı olsa bir dert olmasa bir dert psikolojim alt üst oldu 😥