dilarabltc Bende kullanıyorum 100 luk ama gunde 3 tane iciyorum onlarida aksam yatmadan iciyorum uyku yapiyor cunku 12 inci haftaya kadar kullanicakmisim 5.haftadayim çok zor sanki hep regli olucakmis hissi var kolumu kaldiramıyorum ağrım yok çok şükür lekenmede olmuyorum ama o regli olucakmiş hissi berbat bir şey
Haticeask Demirkarbon Şuan 10 haftalık oldu canım klasik müzik falan dinle huzurlu olmaya çalış ben bu şekilde 1 haftada toparlarım tabi birde bol bol dinlendim çalışıyordum rapor aldım
Goncagl15 Selam kızlar bende yarın 7 haftalık oluylrum inşallah bende dün kontrole gittğimde kesenın yanlarında felsn kanama gördü doktorum progestan fitil ve ampülünü kullanıyorum kasıklarımda adet sancısı ve kramplar oluyor doktorum yatıp dinlenmen lazım dedi 10.cu haftaua kadar hemde iğne ve haplarıda o zamana kadar kullanacağım korkulacak birşey mi acaba kanama olması 🙁 benm peçeteye felanda pembe kahve tonda kan geldi epey bi çok korkuttu beni Allahm sağ salim kucağımıza almamızı nasip etsin 5 senedr bekliyorum ben mucizemi
Ayseee60 Goncagl15 insallah atlatırsınız bendede kese etrafında kanamalar ğordu ama kanamam yok suan olursa progestan kullan dedi
tazebiranne_hg04 Haticeask bende kullanıyorum ama doktorum sabah akşam 1 kez dedi fitili günde 1 kez demedi normal mi acaba
Haticeask Ayseee60 Progestan kullanıyorum ama doktorum düşük riskim ve erken doğum riskim vardı keseyi ilk gördüğünde ilaca hemen başlattı
Goncagl15 Ayseee60 benim pzartesi baya bi oldu kanamam sonra geçti şükür ama cok endişeliyim ya inşallah geçer sadece yemek ve tuvalet ihtiyacı için kalk dedi doktorum inşallah atlatırım
Ayseee60 Demirkarbon aynı şekilde banada söyledi doktorum progestan yazdı ama kanama olursa başla dedi siz basladınz mı
Demirkarbon Ayseee60 kanamadan sonra günde 3 defa olarak verdi ayrıca birde fitil (fitili bıraktırdı kanama olmadığı için) hala devam ediyorum bir süre edeceğiz dedi bittikten sonra da cuma günü yoğun bir kanamam olmuştu 1 gece hastanede yattım cumartesi çıktım 10 gün istirahat verdi hareket etme ev ihtiyacı dışında dedi
zumrutkarhn_47 esmakocdag evet bende öyle kullandım faydasını da gördüm çok şükür inşallah size de faydası olur 18 haftadan sonra düşük riski kalkıyor zaten.. siz kaç haftalıktınız
Ezoo35 Ben gebeliğimin 6. Haftasından itibaren lekelenme gördüm. Progestan verdi doktor 200 mg günde 3 defa. Yavaş yavaş azalttı doktorum şimdi 9. Haftadayım günde 1 e indirdi duruma göre bakacaklar. Olabildiğince ağır işlerden uzak durun ve strestennnn.
Cansumuratt Haticeask aynen diğer türlü yan etksi daha çok oluyormuş bende 100 lük kullanıyorum artık bıraksak🙄
Babysharkk 6 haftalık hamileyim, tüp bebek olduğu için transferden beri Progestan kullanıyorum. Şuan 200lük fitil günde 4 tane ve prolutex iğne(progesteron hormonu) kullanıyorum. Bebeğim tutunması için gerekiyormuş. Fitil sizde enfeksiyon yaptı mı acaba?
Mrskocc Ben 21. Haftadan beri kullanıyorum rahim ağzı kısalığı var suan 32. Haftadayım hala devam üstüne 3 tane de iğne yazdı . Fitil olarak cok yan etkisi yok ama oral yoldan uyku ve sersemlik şikayetleri daha fazla sanırım. Ya da kişiden kişiye değişiyor
Babysharkk Mrskocc Umarım geçer iki haftadır fitil şeklinde kullanıyorum hiç iyileşme yok korkuyorum bu enfeksiyon bebeğe zarar verir mi diye doktorum fitil yüzündendir dedi ama :(
esmakocdag Dün kullanmaya başlamıştım progestanı , az önce yoğun bir kanama başladı normal mi ? Acil cevap verin nolur
bkts esmakocdag hızlıca bi doktora basvurun ne olur ne olmaz 🙏🏻 Progestan genelde kanamayi kesmek icindir cunku yogun kanama yapmaz diye biliyorum
Sedaakaln esmakocdag bence doktora git benimde kanama oldu igne kesti kanamamı kullanırken devam etmemesi lazım