Busoss Zeynepp_ 10 Aralık canım daha 1 haftam var günüme ama evde test yaptım iki çizgi çıktı inanmadım gidip kan testi verdim orda da çıktı
Zeynepp_ Busoss hemde nasıl karnım değilde kasiklarim da çok fazla ama bianda arada giriyor bi sağa bi sola öğrendiğimden beri günlük olarak hep kramp gibi giriyor
Busoss Zeynepp_ benim de ağrı var baya korktum da yani ama dediklerine göre bebek yerleşiyor herhalde ondan oluyormuş emin değilim ama
Zeynepp_ Busoss evet bende dediğin gibi korkuyorum bisi olucak diye burda okuduğum kadarıyla öyleymiş ama bilmiyorum
alonee Busoss bende beş günlük adet gecikmesiyle 603 değerde öğrendim canım herkesin farklı olur değerim iki binlerdeyken doktora gittim ama kese görünmedi cuma tekrar gidicem
Zeynepp_ Busoss YouTube den jinekolog kağan kocatepe diye bi doktor var videolarını izle baya aydınlatıcı smdi izledim bende endişe etmemek en iyisi çünkü yoktan var eden Allah alan Allah
Hilal-95 Busoss bence henüz erken kuzum değerlerin yükselsin inşallah görürsn keseyi ben 2507 gitmiştim
Busoss Hilal-95 evet kan testi bi kaç defa verecem yükselsin sonra bir doktora görünmeyi düşünüyorum canım
Hilal-95 Busoss aynen ama bence süreklide kan verme bi kaç gün bekle sağlıklı ilerlese zaten yükselir kendını sürekli kan verme sitresine sokma kuzum sabır işi bu hamılelık