ikramomm
Ben kundak battaniye, müslin, top, yürüme arkadaşı, ana kucağı, zıbın , patik, oyun karosu ne buluraam toplamayı düşünüyorum. Geçen sefer a101e tenezzül etmemiştim. Mağazalardan alıyorum hep. Baktım aynı/benzer ürünler daha pahalı hep. pişman oldum almadığıma sonrasında. Şimdi bimde kapı bekleyeceğim herhalde cuma gunu🤣