MerveNur- canım bebek kışın doğacaksa kesinlikle al derim. 3 gün önce yeğenim doğdu annem almıştı kundak battaniye hastaneden çıkarken veya pusete ne zaman koyarsan bebeği kundak battaniyeyle koy çok şık duruyor acayip beğendim ben ama benim bebeğim yaz bebeği olacak o sebeple ben saramayacağım için almadım ☺️