Gizgizgiz resmen kilo konusunda psikolojik baskı yapıyor doktor bebeği iyi besleyemıyor musun yemek yemıyor musun gibi itici şeyler demeye bıle başladı anlamıyorum 2 kilo olmuş gayet sağlıklı daha ne olsun doguma nerdeyse 1 ay var dr degısımı yapmayı düşünüyorum ama son ay dıye tereddüt ediyorum