Busearss Merhaba arkadaslar 2.gebeligim oglum olucak 34+5gnlukkendoktora gitmistim bebis 2200 karin cevreside 1hafta geriydi bebisin minyon dedi doktor saglikli olsunda kilo hic tabi de karnimda yok pek bizimm gibii olan varmiii
Zehra9616 Busearss son gune kadar kilo aliyolar hic dertlenme saglikli olduktan sonra kiloyu sutundende alir 😊
Nureylaa Busearss aynıyız bizde de karın çevresinde gerilik kilo da aynı doktor sorun görmedi daha öncede minyon olur demişti zaten bizde minyon yapılıyız
Ebrudrgt Busearss benimde 39 haftalık 2850 bebişi kilosu. Banada minyon dedi doktorum ama genetik faktor bunlar. Ben 3300 eşim 2700lrrdr doğmuş bebişimzde herhalde ikimizin arası 🙄😁sağlıklı olsunlarda ben takılmıyorum artık canm sonra toparlanıyorlar zayıf bebek sağlıklı bebek bence kilosu 3 olmuş 4 olmuş farketmez ya sütümü yarar inşallah 😊🌸
Birkedibirbebek Busearss biz de öyle 34+6 da 2200 dü kilosu eski kaşar havuç suyu muzlu cevizli süt tahin pekmez kefir içiyorum hergün bir de mercimekler yarıyormuş sanırım bebişlere
Ygtalp Busearss canım ben 32+5de gittigimde 1950 falandı hatta doktorum çok zayıf kilolu Bi bebek olmaz dedi daha sonra 2 hafta sonra 34+5de gittigimde ise 2700 olmuştu kızım ekstra özen bile göstermedim. Öne geçmişti
Melisabb 39+5 geçen hafta gittiğimde 2800 civarıydı,dün gittiğimde 3.300 olmuş korkuyordum açıkçası çünkü vitaminleri kullanamıyorum ama maşallah aldı kafaya takmaya gerek yok doğduğunda zaten alicak bebisler kilo
Melisabb Korkumda ilk dogumum olacağı için acaba vitamin kullanmıyorum ondan dolayimi diyeydi yine kullanmadım aldi canını sıkmana gerek yok
Kubraakk Kızlar 32+6 haftalıkken gittim yanı dün kontrole 2 kilo boyu da 44 cm dedı kafa çapı boyu suyu normal herşeyi ama 2 kilonun üstünde olması gerek kilosunu beğenmedim dedi ne alaka ya illa 4 kilo mu doğurmamız gerek anlamıyorum her defasınsa doktoe aynı şeyi yapıyo ve 1 hafta karın çevresi geride dedi kime sorsam normal diyo daha doğuma var sonuçta siz ne düşünüyorsunuz
Gizgizgiz Kubraakk hayır ya 32+0 da gittm bende 2090 gr sizinkide aynı gayet normal dedi hatta iyi bile dedi gerilik falan yok hiç üzülmeyin doktorunuz abartmış