Benim saçlarım bembeyaz. Çok mutsuzdum. Bana çok iyi geldi. Herkesin kendi tercihi tabi. Ona bir sey diyemem. Doktorum bana cok iyi gelecegini amonyaksız boyanin cocuklara geçmeyeceğini soyledi. Ablam da ayni sekilde boyatmisti gebeyken hicbir sorun olmadı. 🤷🏻♀️
Birkac tel beyazınız varsa ve tereddüt ediyosanız hiç boyamayın tabi ☺️